Searching Corner

Thursday, November 18, 2010

aKu DaN hArI nI...

JiWa kACaU!!!

aduhhh!!!  apsal lah aku hari ni..moody semacam jer..ape yg xkena ni..Ya Allah..ape yg ade dlm kotak fikiran aku ni?? aku risaukan sesuatu??ape dia? aku marahkan seseorang? ape puncanya? aku rindukan si dia?? tp, kenapa time dia call aku rase cam panas semacam je..aku asyik nak emo je..walhal bukan ade pape pon..nasib baiklah dia sabar..aku ni ape kes??? arrgggghhhhhhhhhhhhh....


tetibe teringat lagu alif aziz ngn joanna..'kalau cinta, jangan kacau..kalau sayang xperlu marah..' ermm..maaf ye CINTA..saya buat awak risau harini..mungkin ni semua ujian buat saya..untuk memulakan sesuatu yang baru..yang keadaan lepasnya meninggalkan banyak kenangan pahit  buat saya..

ermm..pengalaman yang banyak mengubah persepsi aku tentang erti kehidupan..apepun terjadi 'life must go on' that's what i'm done..life is short..so make it as beautiful as we can..mane ade manusia yg xde masalah dlm dunia ni kan..cuma macam mana cara kita atasi, tangani dan hadapi setiap masalah yang datang..cuma hari ni je..xdpt dikenalpasti ape agaknye punce KEKACAUAN KEJIWAAN aku ni..tp yang pasti..dia ttp ade dgn aku..walau kami jauh..bak kata org 'jauh dimata, dekat ditelinga'..hehehe yelah skrg kan dah ade mobile phone..pepatah td pon xleh guna dah..sbb now on dh ade 3G..4G..leh webcam ngn video call..hehehe yang penting ade fuluss..ngee..


erm..okay la..i'm out dulu..karang2 la sambung balik..adioss amigosss!!!

No comments:

Post a Comment