Searching Corner

Monday, November 22, 2010

~ mY tRiP To rEdAng ~

I LOVE REDANG.....



~ lalallalalallaalaa....hehhe..tringat mase bulan Julai yang lepas..aku g Redang Island..not for diving..but just to release my stressfulness...ngee..aku g ngan member aku yang sama ngan aku nak tenangkan fikiran dan buang dan kurangkan memori2 yang 'kurang enak' yang pernah singgah dalam hidup aku..ala2 format balik kepala otak aku la..hehhehe..


aku g sane 3 hari 2 malam je..tp effect yang aku rase cukup melegakan aku..lepas aku balik dari Redang...aku dapat balik 'tune' diri aku yang lari akibat 'hancur hati' dan segala kedukaan yang ade mase tu...masa mule2 sampai..aku masih murung dan 'jiwa kacau'..tp lepas aku amati keindahan dan ketenangan kat sana..lama2 benda tu macam hilang..ikut pandangan aku pada laut yang terbentang luas..aku swimming kat laut tu..aku sempat tidur dalam air (hehhehe..mmg hobi aku dari dulu)..main pasir kat tepi pantai..tgk laut sampai tertidur..aku rasa tenang sgt masa tu..xde gangguan dari sape2..aku lepaskan marah!! benci!! kecewa!! sakit hati!! geram!!! dan yang seangkatan dengannya masa kat tepi pantai..pukul2 ombak (mcm dlm drama plak...ngee :-P )  xde sape peduli mase tu..best giler...pastu petang2 aku jalan kat pantai tu..tgk sun set..sambil aku 'ter' berangan..aku nak bercuti dengan org yg aku syg suatu hari nanti kat cni..*mase tu xtau la sape kan sbb masih single..hehhe...mmg tmpt tu view dia best giler bg aku..tgk plak ade 'couple2' ngn husband-wife main kejar2 la..main tanam2 dlm pasir la..'so sweet'...mase tu..rase jeles sgt..tp bukan dengki..dan terlintas, bila lah aku nak rasa bahagia macam tu..tp aku sentiasa ingat..Allah sedang aturkan yang TERBAIK untuk AKU..yang aku perlu buat..sabar..sabar..dan sabar...


memangla slama aku keje ni..keje aku 'outstation' je kerjanya..tp lain sgt dengan kalau kite 'berkerja'..sbb kalau kerja ..terikat ngan komitmen..tp kalau bercuti...SYOOKKKKKKKNYERRRRRRRRR!!!!...hehehe..ok lah..saje nk share gambo aku sorang mase kat sane..ngee ;-)












hehehe...time baru sampai..

it's time for me to 'jalan2' tepi pantai

aku suke tempat ni...sangat2





No comments:

Post a Comment