Searching Corner

Sunday, November 21, 2010

~ I Don't Know What To Believe & What To Do ;( ~


i believe i can fly..i believe i can touch the sky.. ermmm...tu yang biasa aku nyanyi tuk sedapkan hati..believe in whatever we've done and gonna do..chaiyokk!!! chaiyok!!! hohooo... 'PANTANG BERALAH SEBELUM BERJUANG'.. ngeee sebenarnya banyak sangat yang bermain kat fikiran aku ni..tp aku xboleh ikutkan sangat..ape yg pasti, aku kena cari jalan penyelesaian..rungkaikan segala yang menyerabutkan kepala otak ni..






bukan xnk planning pape..tp aku nak rileks2 dulu..bg ruang pada diri sendiri..bg ruang kepada 'yang berkenaan' kan..semua mahukan yang terbaik untuk dirinya..dan xsiapa yang xnk bahagia kan..GILER APE!!! erm...'kadang2 Allah tarik nikmat yang pernah kite kecapi baru sekejap..kerana DIA mahu berikan yang lebih baik dan kebahagiaan yang hakiki'..dan aku sentiasa pegang kata2 ini..'Allah TAKKAN menguji hambaNya..diluar batas kemampuan hambaNya'...kalau kite rase ujian yang kite terima tu sgt teruk..ingatlah ade lagi org lain yang lebih derita dr kita..

No comments:

Post a Comment